Bez glutenu, ze smakiem od SPAR

Bez glutenu, ze smakiem od SPAR

3 listopada 2022 0 przez EMCARE.PL

10 indeksów produktów bezglutenowych rozszerzyło ofertę marki własnej SPAR. Oferta obejmuje ciastka, biszkopty, makarony i mąki. Są to starannie wyselekcjonowane produkty w konkurencyjnych cenach.

SPAR cały czas rozwija swoją markę własną – sieć wprowadziła świeże warzywa SPAR oraz dania gotowe i soki pod marką Fresh to go. Łącznie w ofercie jest ponad 600 indeksów marki własnej, a w planach jest rozszerzenie asortymentu do 1000 indeksów.

„Linia bezglutenowa SPAR to starannie wyselekcjonowane produkty odpowiadające na potrzeby konsumentów zmagających się z nietolerancją glutenu lub chcących ograniczyć gluten w swojej codziennej diecie. Oferujemy doskonałą jakość i konkurencyjne ceny sprzedaży” –  mówi Edyta Dembińska, menedżer marki własnej w sieci SPAR.

Produkty bezglutenowe SPAR są bardzo dobre w smaku i z powodzeniem zastępują tradycyjne produkty z glutenem. Mąki i makarony stanowią świetną bazę do domowych wypieków lub obiadów. Bezglutenowe ciastka oraz biszkopty SPAR, w połączeniu z ulubioną kawą, to gwarancja smacznego drugiego śniadania lub deseru.

„Silny rozwój marki własnej SPAR to strategiczny obszar rozwoju sieci w Polsce. Obecnie mamy w ofercie ponad 600 indeksów marki własnej SPAR i planujemy poszerzenie asortymentu do około 1000 indeksów. W Polsce już wprowadziliśmy kilka marek własnych, np. SPAR Core, Fresh to Go, międzynarodowy brand No1, Prime Select. Obecnie wdrożona linia bezglutenowa to kolejny krok w rozwoju marki własnej – chcemy, aby klienci ze szczególnymi potrzebami również znaleźli ofertę dla siebie wśród produktów SPAR” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Oferta produktów bezglutenowych w SPAR:

  • Biszkopty w czekoladzie bezglutenowe bez dodatku cukrów 80g
  • Mini biszkopty bezglutenowe bez dodatku cukrów 100g
  • Ciastka owsiane z czekoladą bezglutenowe  130g
  • Ciastka z kawałkami czekolady bezglutenowe  100g
  • Ciastka kruche bezglutenowe   120g
  • Mąka kukurydziana 500g
  • Mąka ryżowa 500g
  • Makaron bezglutenowy muszelki 250g
  • Makaron bezglutenowy świderki 250g
  • Makaron bezglutenowy penne 250g

W ostatnim czasie sieć SPAR wprowadziła nową gamę produktów marki SPAR – świeże warzywa. W ofercie dostępne są pomidory, marchewka, włoszczyzna oraz ziemniaki. SPAR stawia na produkty świeże, dlatego nie mogło zabraknąć codziennych warzyw
w ofercie marki własnej. Pomidory malinowe, koktajlowe, daktylowe oraz cherry, a także tradycyjne marchewki, włoszczyzna czy ziemniaki marki SPAR – wszystkie pyszne, dobre jakościowo i w konkurencyjnej cenie od lipca rozszerzyły ofertę warzyw marki własnej SPAR.

Dodatkowo SPAR wprowadził nową markę produktów gotowych – Fresh to go
at SPAR.
Oferta obejmuje pierogi, makarony, tortille, sałatki typu lunch box i soki. Fresh to go w SPAR to smaczne dania i napoje opracowane w odpowiedzi na rosnące potrzeby konsumentów, którzy chcą dobrze się odżywiać, ale nie zawsze mają czas na przygotowanie wartościowych posiłków.

Więcej informacji o sieci SPAR na stronie www.spar.pl


Branża medyczna w Polsce

Powszechny dostęp do internetu sprawia, że wiele procesów przenosi się do świata cyfrowego. Coraz więcej Polaków wykorzystuje sieć do celów związanych ze zdrowiem. Cyfrowi pacjenci podchodzą do usług medycznych tak samo jak do wszystkich innych usług. Ich podróż (Patient Journey) często zaczyna się właśnie w sieci i to tam po raz pierwszy mają kontakt z konkretnymi placówkami medycznymi.

Aby przyciągnąć takie osoby, trzeba dotrzeć do nich w miejscach, w których są już obecni. Oznacza to konieczność zbadania ścieżek pacjentów (Patient Journey), identyfikacji ich problemów, zmapowania wszystkich punktów styku z placówką medyczną i wreszcie stworzenia strategii skoncentrowanej na doświadczeniach pacjentów.

Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom cyfrowych pacjentów, branża medyczna musi zatem zacząć korzystać z tych samych metod i narzędzi, których już od dawna używa się w e-commerce jak np.: 

  • narzędzia do marketing automation wspierające targetowanie,
  • portale internetowe dla różnych grup docelowych (pacjentów, partnerów),
  • aplikacje i platformy e-commerce do zakupu leków, akcesoriów medycznych, czy badań diagnostycznych,
  • prowadzenie komunikacji wielokanałowej,
  • testowanie nowych form generowania leadów jak webinary, newslettery, landing pages itp.,
  • narzędzia do badania satysfakcji pacjentów.

Rynek medyczny w Polsce jest wciąż nieskonsolidowany. Zazwyczaj silne oraz uznane centra medyczne posiadają tylko jedną lokalizację, nie korzystając tym samym z efektu skali działalności operacyjnej. Powoduje to także często u pacjentów konieczność dalekich podróży, jeśli chcą otrzymać najlepsze usługi. Co ciekawe, wyjątkiem od tej reguły jest choćby kardiologia, która na przestrzeni ostatnich lat została skonsolidowana przez jednego lokalnego gracza przy wsparciu funduszu private equity. Pokazuje to, że rynek medyczny w Polsce jest już gotowy na dalszą konsolidację w innych obszarach, takich jak na przykład ortopedia, okulistyka czy chirurgia.

W ostatnich latach coraz popularniejsza staje się zatem specjalizacja mniejszych jednostek w podstawowych usługach oraz “podłączenie się” pod większe jednostki, które w razie potrzeby świadczą pełen zakres specjalistycznych usług. Im mocniej ten trend się rozwija, tym więcej zyskują na tym większe jednostki – czyli te, które mogą skupić się na dalszych inwestycjach w infrastrukturę i sprzęt. Stwarza to potencjał do współpracy z prywatnymi inwestorami, choćby w roli dostawców sprzętu czy partnerów w zarządzaniu całymi oddziałami.

Branża medyczna będzie wykorzystywać coraz więcej nowinek technologicznych i innowacyjnych rozwiązań. Pozwalają one na szybszą diagnostykę, efektywną terapię i sprawną rehabilitację. Skoordynowana komunikacja z pacjentem, m.in. poprzez e-czaty czy wideoczaty, jest kluczowa dla kompleksowej opieki. Nowe technologie powinny być nakierowane na wczesną diagnostykę i pozwolić na rehabilitację w domu.

Służba zdrowia nowej generacji będzie wykorzystywała coraz więcej nowinek technologicznych – urządzeń mobilnych, telediagnostyki czy sztucznej inteligencji. W najbliższej przyszłości ponad 14 mln pacjentów może korzystać z nowych technologii w procesie leczenia. Największy potencjał mają przede wszystkim usługi telemedyczne, które mogą zrewolucjonizować system opieki zdrowotnej: przyspieszyć możliwość rozpoznania choroby czy poprawić jakość monitorowania leczenia.

Nowe technologie pozwalają na szybszą diagnostykę, bardziej efektywną terapię i sprawną rehabilitację. Często są wytworem wielu wynalazców, którzy starają się doprowadzić do tego, by były one użyteczne dla pacjentów. Jest wiele innowacji, które dostają wiele nagród, natomiast nie są użytkowane, bo są zbyt trudne do zastosowania w codziennym życiu. Powinny być nakierowane na wczesną diagnostykę, która pozwala na zmniejszenie kosztów diagnostyki i ewentualnej terapii. Nowe technologie, które pozwalają na rehabilitację, powinny być dostosowane do naszych telefonów komórkowych i pozwolić na rehabilitację w domu.

Żeby wydłużyć Polakom życie, nie wystarczy tylko normalna opieka medyczna i kontakt lekarza z pacjentem, lecz przede wszystkim potrzebna jest absolutnie nowoczesna technologia. To telemedycyna, kontakt z pacjentem poprzez różne inne narzędzia informatyczne, takie jak e-czaty czy wideoczaty, generalnie komunikacja z pacjentem w sposób skoordynowany, gdzie widzimy ścieżkę pacjenta w sposób ciągły, używając nowej technologii.